5 دلیل برای خریدن یخ سازهای پولکی هیمورا

یخسازهای پولکی

5 دلیل برای خریدن  یخ سازهای پولکی هیمورا

با گرم شدن هوا نیاز به خنک کننده ها نیز افزایش می یابد و استفاده از وسایل خنک کننده ی مناسب باعث رهایی از گرمای طاقت فرسای تابستان می شود. یخ از جمله مواردی می باشد که از دیرباز مورد استفاده ی انسان قرار گرفته و در تمام دوره های زندگی همراه او بوده است. به دلیل استفاده از یخ در فصول گرم سال متخصصان به فکر ساخت دستگاه هایی افتادند که بتواند بدون ایجاد مشکل و با سرعت فراوان نیاز به یخ را حل نمایند. در این مقاله به بررسی و توضیح انتخاب یخسازهای پولکی می پردازیم.

اکثر افراد از یخ برای خنک کردن نوشیدنی ها استفاده می کنند، در برخی موراد استفاده از یخ به دلیل منجمد کردن مواد غذایی می باشد، برای مثال در مکان هایی مانند کشتارگاه ها از یخ برای منجمد کردن گوشت و ماهی استفاده می کنند تا در زمان بسته بندی فاسد نشوند. از یخ برای خنک کردن محیط نیز می توان استفاده کرد، تمامی این موارد موجب شده که دستگاه هایی برای تولید و همچنین خرد کردن یخ ساخته شوند.

یخ سازها از این گروه دستگاه ها هستند که به منظور ساخت یخ در ابعاد وسیع تر در نظر گرفته شده اند. شرکت هیمورا در گروه بزرگترین شرکت هایی قرار دارد که در زمینه ی ساخت این دستگاه های یخ ساز فعالیت می کند و تمامی دستگاه های خود را با استفاده از قطعات با کیفت و مرغوب و با توجه به تکنولوژی روز دنیا ساخته است. یخ سازهای ساخته شده در شرکت هیمورا دارای ظرفیت ها و مدل های متنوعی هستند که به دلیل داشتن تنوع مورد توجه مشتریان و صنایع مختلف قرار گرفته اند.

یخسازهای پولکی

یخساز چیست

یخ سازها دستگاه های تولید یخ می باشند که در تمامی مناطق آب و هوایی قابلیت ساخت یخ را دارند. از این دستگاه ها در مناطق گرم و خشک نیز می توان استفاده کرد زیرا مجهز به سیستم تبریدی برای ساخت یخ می باشند. در اصطلاح فنی، یخ ساز به دستگاهی گفته می شود که به منظور ساخت یخ در اندازه های متنوع مورد استفاده قرار می گیرد. یخ سازها در چندین مدل متنوع از قبیل یخ سازهای پولکی، یخ سازهای قالبی، یخ سازهای حبه ای  و یخ سازهای بهداشتی طراحی و ساخته می شوند.

این یخسازهای پولکی در اندازه ها و مدل های متنوعی یخ تولید می کنند و شما می توانید براساس نیاز خود یخ ساز مورد نظر خود را انتخاب کنید. یخ سازها مجهز به کندانسور می باشند که عمل خنک سازی دستگاه را بر عهده دارد و معمولا در دو نوع هوایی و آبی ساخته می شوند. در این مقاله سعی داریم در مورد یخ سازهای پولکی و دلایل عمده برای خرید این یخ سازها توضیحاتی ارائه دهیم.

یخ ساز های پولکی هیمورا

یخ سازهای پولکی ساخت شرکت هیمورا از بهترین یخ سازهایی هستند که در سطح گسترده ای یخ تولید می کنند. این دستگاه ها از بهترین و کاربردی ترین سیستم های تولید یخ به شمار می روند.از این یخ سازها بیشتر در مراکز تولید مواد پروتئینی مانند کشتارگاه ها و یا کارخانجات تولید سوسیس و کالباس ، فروشگاه های فروش مواد پروتئینی و مراکز صید ماهی استفاده می شود، زیرا این یخ ها به دلیل داشتن حالت پولکی به صورت بهتری در بین مواد غذایی قرار می گیرد و از فاسد شدن آنها جلوگیری می کنند.

یخسازهای پولکی، یخ ها را به صورت شبکه های کاملا نازک و ریز شبیه به پولک تولید می کنند و توانایی سرد کردن هر محیطی را با سرعت بالا دارند زیرا به دلیل شکل خاصی که دارند و سطح تماس گسترده با اجسام باعث خنک کردن سریع آن می شوند. این دستگاه ها از مکانیزم بالایی در ساخت یخ برخوردار می باشند و با سرعت زیادی یخ تولید می کنند.

یخسازهای پولکی

5دلیل عمده برای خرید یخسازهای پولکی شرکت هیمورا

  1. یخسازهای پولکی ساخت شرکت هیمورا دارای بدنه ی از جنس استیل و کاملا ضد زنگ هستند و این عامل موجب گشته که در تماس با رطوبت دچار زنگ زدگی نگردند و عمر و دوام بالایی داشته باشند.
  2. از این یخ سازها می توان در صنایع تولید مواد پروتئینی مانند کشتارگاه ها، فروشگاه های فروش مواد لبنی، بندرهای صید ماهی و مرغداری ها استفاده کرد زیرا به دلیل داشتن شکل خاصی که دارند با سطح وسیعی از اجسام تماس پیدا می کنند و با سرعت باعث یخ زدن آن می شوند.
  3. یخ هایی که در این دستگاه تولید می شوند به صورت شبکه ای و کاملا نازک و ریز می باشند و با سرعت درون دستگاه ساخته می شوند. یخ ها بعد از اینکه درون دستگاه ساخته و بسته شدند به سمت پایین مخزن ریخته می شوند.
  4. تیغه های مخصوص برش یخ های پولکی در پشت دستگاه قرار دارند و از جنس استیل بسیار مقاوم و نگیر می باشند و نیازی به تیز شدن مداوم آنها نیست زیرا هربار که یخ ها را برش می دهند در تماس با یخ ها تیز می شوند.
  5. یخ های ساخته شده درون یخ سازهای پولکی شرکت هیمورا در حالت کاملا خشک تولید می شوند و می توانند در زمان حمل مواد غذایی در مسافت های طولانی بدون آب شدن باعث منجمد شدن مواد شوند و از فاسد شدن آنها جلوگیری کنند. از این دستگاه ساخت یخ علاوه بر صنایع مواد غذایی می توان در صنایع ساختمان سازی مانند ساخت بتن نیز استفاده کرد زیرا در این شرایط از ترک خوردن بتن جلوگیری می کند.
یخسازهای پولکی

موارد ویژه در مورد یخسازهای پولکی

از اصلی ترین بخش های یخسازهای پولکی شرکت هیمورا می توان به درام اشاره کرد که نقش اپراتور در دستگاه را بر عهده دارد. بعد از روشن شدن دستگاه درام به حرکت در می آید و موجب ساخت یخ های پولکی می شود. از موارد کلیدی یخ سازهای پولکی این نکته است که، یخ سازهایی که دارای ظرفیت بالای ساخت یخ می باشند مجهز به درام ثابت برای تولید یخ می باشند و فقط تیغه ها متحرک می باشند زیرا تیغه ها عمل برش یخ ها را انجام می دهند.

برای مشاهده یخساز های هیمورا اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *